Pančevački superligaš je kroz kreativnu kampanju pod sloganom "Budi muško, pregledaj se!" poslao poruku javnosti o važnosti redovnih lekarskih kontrola i brige o zdravlju.

Sve veći broj muškaraca, uključujući i mlađu populaciju, suočava se s ovim ozbiljnim oboljenjima, a Železničar ističe značaj edukacije i rane dijagnostike kao jedan od ključnih faktora u uspešnom lečenju.

FK Železničar Pančevo

U duhu globalnog "Movember" pokreta, klub je pozvao svoje navijače i građane da puste brkove tokom novembra, kao simbol podrške borbi protiv muških maligniteta.

"Da kažemo naglas: pregled nije sramota. Brk nije ukras, nego podsetnik. Da brineš o sebi — stvarno. Da se javiš lekaru, kad ti telo šapne da nešto nije u redu. I da znaš — mi iz Železničara smo uz tebe. Ne zato što moramo, nego zato što smo isti tim. Jer nema boljeg gola od onog kad pobediš strah", poručili su iz FK Železničar.

FK Železničar Pančevo

Kampanja je usmerena i na edukaciju - klub je pripremio informativne brošure u PDF formatu, sa detaljnim uputstvima o samopregledu, statističkim podacima i savetima o preventivnim pregledima kod urologa.

Za igrače prvog tima biće organizovano stručno predavanje na temu muškog zdravlja, s ciljem rušenja tabua i podizanja svesti unutar sportskog kolektiva.

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Fudbal