Borković je u trku ušao sa treće pozicije i već u ranoj fazi uspeo da se probije na drugo mesto. Srpski šampion sigurno je branio svoju poziciju, ali je u jednom od narednih krugova došlo do kontakta sa Francuzom Janom Erlaherom, vozačem fabričkog "Lynk & Co" tima.

Nakon tog sudara Borković je izgubio dve pozicije i ostao bez prilike da se popne na podijum.

Ipak, i pored incidenta, vikend u Južnoj Koreji za njega ostaje izuzetno uspešan jer se, posle letnje pauze, vratio u sam vrh svetskog automobilizma.

- Zadovoljan sam što sam završio u Top 5 najboljih vozača na svetu, iako sam znao da sam mogao i bolje. Bio sam nadomak podijuma, ali ovakve stvari se, nažalost, dešavaju u ovom sportu. Dao sam srce za Srbiju i ponosan sam na sve što smo postigli ovog vikenda. Posle letnje pauze, sjajan je osećaj ponovo biti rame uz rame sa vozačima fabričkih timova. Hvala mom timu, partnerima i svim navijačima koji su bili uz mene - idemo dalje još jače - poručio je Borković.

Njegov povratak u šampionat jasno je pokazao da i pored žestoke konkurencije i fabričkih ekipa, srpski as ostaje u samom svetskom vrhu "TCR" serije. 

 

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Ostali sportovi