Horner je dve decenije proveo na čelu austrijske ekipe i to od njenog osnivanja 2005. godine, a nekadašnji vozač jedan je od najzaslužnijih za osvojenih osam titula u konkurenciji vozača i šest u šampionatu konstruktora.
Prema pisanju britanskih medija, Horner je svoj odlazak naplatio i to debelo - 60 miliona evra. Naime, Britanac je sa Red Bulom imao ugovor do 2030. godine, a kako mu je godišnja plata bila 12 miliona evra, tim je odlučio da mu isplati ono što mu pripada. Tako da je ovo bez sumnje najskuplji otkaz u istoriji "letećeg cirkusa".
Red Bul je početkom jula smenio Hornera sa mesta šefa ekipe u šampionatu Formule jedan, nakon niza slabih rezultata ekipe ove sezone.
"Kada smo počeli 2005. godine, niko od nas nije mogao da zamisli put koji je pred nama - šampionate, trke, ljude, uspomene. Ponosan sam na sve što smo postigli, na rekorde koje smo oborili i visine koje smo dostigli", saopštio je Horner na oproštaju, a preneo zvanični sajt Red Bula.
Britanac je pre tačno 20 godina imenovan za izvršnog direktora Red Bula, a već 2009. godine počeo je da ostvaruje velike uspehe sa ekipom po dolasku nemačkog vozača Sebastijana Fetela. U tom periodu osvojene su četiri titule u konkurenciji vozača i konstruktora.
Posle nekoliko sušnih godina, Horner i Red Bul su ponovo počeli dominaciju u Formuli jedan i to dolaskom vozača Maksa Ferštapena, koji je ekipi doneo četiri šampionske titule u konkurenciji vozača od 2021. do 2024, kao i dva trofeja u konkurenciji timova (2022. i 2023).
Slične vesti
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar
23.09.2025
07:12
0Komentara