Projekat NBA Evropa dobija sve jasnije konture, a početkom naredne godine očekuju se novi detalji o formatu i planiranom startu takmičenja.

Najveću pažnju izazvala je potvrda Đanija Petrućija, predsednika italijanske košarke, da je Mančester junajted – jedan od najpopularnijih sportskih brendova na svetu – zvanično dao zeleno svetlo za ulazak u ovaj projekat.

Petrući je u razgovoru za "Korijere delo sport" istakao da će nova liga predstavljati značajan iskorak za evropsku košarku.

- Nova liga će biti dobra za sistem donoseći resurse i zabavu. Dogovor takođe uključuje da registrovani klubovi moraju da igraju domaće lige - rekao je on, naglašavajući da će format biti usklađen sa nacionalnim takmičenjima.

Dotakao se i Evrolige, čiji status vidi kao prepreku za reprezentativne obaveze.

- To je privatna organizacija i da budemo iskreni, ne daju nam igrače tokom FIBA prozora - izjavio je Petrući, indirektno ukazujući na prednost saradnje sa NBA modelom.

Najveću pažnju izazvala je njegova potvrda da je Mančester junajted prvi veliki globalni klub koji je pristao da postane deo projekta.

- To je tržište od 50.000.000.000. Evropska košarka ima komercijalnu vrednost od samo 200.000.000 dolara. NBA liga precizno daje priliku da se uveća kompetitivnost i proširi tržište. Ako je Mančester junajted kao najpopularniji fudbalski klub na svetu već rekao ‘da’, mora da postoji razlog za tako nešto - naglasio je Petrući.

Ulazak velikih sportskih brendova u NBA Evropa mogao bi fundamentalno da promeni odnose snaga i otvori novo tržište u kojem evropska košarka dobija dimenziju kakvu do sada nije imala.

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Košarka