Te večeri, 26. juna 2014. godine, Denver Nagetsi su sa 41. mesta izabrali Jokića, ali je ta informacija na televiziji prošla gotovo neprimećeno, prikazana tek kroz kratki kajron. U isto vreme, program je bio prekinut reklamom „Tako Bela“, u kojoj je predstavljen novi proizvod, zbog čega mnogi gledaoci nisu ni registrovali ime tada nepoznatog centra.

Godinama kasnije, nakon što je izrastao u trostrukog MVP-ja NBA lige i sa franšizom iz Kolorada osvojio šampionski prsten, „Tako Bel“ je odlučio da se simbolično „iskupi“. Naime, predstavnici ove kompanije u novoj reklami uputili su izvinjenje somborskom košarkašu i kroz to najavili povratak svog „kesarita“ na meni.

Ovaj snimak je namenjen Nikoli Jokiću. Ako niste Nikola, slobodno skrolujte dalje… Izvinjavamo se što je naš kesarito preuzeo pažnju te noći 2014. godine. Sada se vraća. Dajte mu novu šansu“, poručuju iz „Tako Bela“, dok ostaje da se vidi da li će to ubediti Jokića, koji se ranije u šali prisećao da zbog tog trenutka nikada nije kročio u ovaj lanac brze hrane.

BONUS VIDEO

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Košarka