Kada je reč o uvođenju Part+ platforme za koju se plaća mesečna pretplata, u pitanju je strateški projekat započet tokom leta 2025. godine, s ciljem unapređenja video sadržaja za navijače. Iz kluba navode da je, pored poboljšanja produkcije, opreme i montaže, opremljen i novi studio u kojem će se snimati podkasti, planiran je jedan nedeljno tokom sezone, kao i emisije u kojima će učestvovati klupske legende.
Platforma Part+
Iz Partizana ističu da je Part+ osmišljen kao samoodrživa platforma. Cilj je da se kroz pretplatu prihoduje novac koji će se dalje ulagati u medijske projekte. Ciljevi projekta su: povećan broj reportaža, formata koji uključuju navijače iz regiona i interakciju s igračima; prikazivanje ekskluzivnog sadržaja "iza kulisa", koji do sada nije bio dostupan javnosti; profesionalni, stručni sadržaji, kao i formati koji spajaju mlade igrače s uzorima iz prvog tima; atraktivni snimci sa aktuelnih utakmica i iz klupske arhive; na kraju sezone planirana je i premijera dokumentarnog filma i serije. Iz Partizana ističu da je Part+ osmišljen kao samoodrživa platforma. Cilj je da se kroz pretplatu prihoduje novac koji će se dalje ulagati u nove medijske projekte.
Kao ključnu prednost u odnosu na, na primer, kablovski kanal, iz kluba ističu da je ovo "daleko povoljniji način za 'pay TV' platformu" koja za manje novca nudi više kvalitetnog sadržaja. Partner u ovom projektu je kompanija Solidsport. Navijači se pitaju šta će biti sa Jutjub kanalom koji je besplatan, a iz kluba su potvrdili da će i dalje biti aktivan. Neki sadržaji sa Part+ platforme, poput snimaka utakmica, biće naknadno objavljivani na tom kanalu, dok su ekskluzive i premijere rezervisane isključivo za novu platformu.
Partizan ima jedan grb
Pominje se i povezivanja Part+ platforme sa članskim kartama, a crno-beli su objasnili da će se tek u budućnosti možda razmatrati njihova integracija, te da oni koji imaju člansku kartu mogu besplatno da pristupe svim sadržajima Part+ platforme.
Što se tiče "alternativnih grbova", koji su se pojavljivali na klupskim dresovima i promotivnom materijalu iz kluba ističu da "po svom statutu Partizan ima jedan jedini grb", koji je pre šest-sedam godina dopunjen zvezdicama, zlatna za evropsku titulu, dve srebrne za 20+ titula državnog prvaka. Takođe, od pre tri sezone, uz glavni grb, u upotrebu su uvedeni pojednostavljeni ili specifični simboli, kao i sezonske boje, s ciljem da se svaka sezona učini jedinstvenom. Tako je u sezoni 2021/22. korišćen je zlatni grb kojim je obeleženo 30 godina od osvajanja Istanbula; pojednostavljeni grb je u upotrebi na dosta artikala u "fan šopu" više od pet godina; simbol "srce, ruke, glas" korišćen je kao omaž navijačima i poruka protiv uvreda; u sezoni 2024/25, povodom 80. godišnjice osnivanja, koristi se simbol baklje i venca, kao ilustracija slogana "Slavno ime večno živi". Baklja simbolizuje večni plamen Partizana, a venac večnu slavu. Isti princip primenjuje se i na sezonske boje, koje se koriste kao detalji: zlatna (21/22), žuta (22/23), mint zelena (23/24), ljubičasta (24/25) i neon žuta (25/26).
Slične vesti
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar
17.09.2025
16:55
0Komentara