Košarkaški klub Crvena zvezda dobio je novo priznanje pošto je na konferenciji „SPORTO 2025“ zauzeo prvo mesto u izboru za najjači sportski brend Srbije.

Klub je ovu vest objavio na društvenim mrežama i na zvaničnom sajtu detaljno objasnio metodologiju istraživanja koje se sprovodi od 2013. godine.

Model koji se koristi meri snagu brenda kroz osam dimenzija: prepoznatljivost, angažman, percepcija kvaliteta, zadovoljstvo, uspešnost, dopadljivost, preporuka i navijačka podrška, a ove godine istraživanje vrednosti sportskih brendova sprovedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Srbije“, navodi se u saopštenju.

Crveno-beli ističu da se klub „praktično u svim parametrima koji se računaju za konkurenciju za ovu nagradu nalazi u samom vrhu“ i da je javno mnjenje još jednom potvrdilo stabilnost i snagu brenda, kao i atmosferu koju navijači prave na utakmicama Evrolige.

Klub je tri puta bio na prvom mestu, konstantno se nalazio u samom vrhu i nijednom nije ispao iz TOP 3 kluba u zemlji — što pokazuje izuzetnu snagu brenda i dugoročni kontinuitet. Ove godine, KK Crvena zvezda je ponovo proglašena najjačim sportskim brendom u Srbiji, čime je još jednom potvrdila svoju reputaciju, prepoznatljivost i snažnu vezu sa navijačima“, stoji u obrazloženju nagrade.

Slične vesti

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Preporučene vesti

Košarka