Dok je u većini evropskih zemalja odlazak na stadion i uživanje u piću tradicionalni deo atmosfere, u Srbiji je to zbog zakonskih ograničenja zabranjeno.

Primer iz inostranstva pokazuje koliko ovakva odluka može biti profitabilna. Bundesliga je nedavno predložila produženje poluvremena za pet minuta kako bi klubovi mogli da zarade više od prodaje pića, dok su proizvođači piva među najvećim sponzorima evropskih klubova - poput Paulanera, koji je bio glavni sponzor Bajerna iz Minhena.

U Srbiji se sada rade konkretni koraci ka promeni. Predsednik Vojvodine i Zajednice Superlige Dragoljub Zbiljić, potvrdio je u intervjuu za sajt Superlige da se vode sastanci sa Fudbalskim savezom Srbije kako bi se omogućilo točenje piva na stadionima.

Nedavno smo imali sastanak zajednice sa Fudbalskim savezom Srbije. Dolazak Branka Radujka je nešto što je jako dobro za srpski fudbal, vidi se da ima dobre menadžerske sposobnosti upravljanja sistemima, otvara pitanje određenih procesa. Pre svega, svuda u svetu imate proizvođače piva koji su veliki sponzori klubova. Kod nas je bio zabranjen alkohol, nema točenja piva i to je nešto što smo pokrenuli za početak. Imate dva pozitivna efekta, prvo imate pivo na stadionu, doći će neka porodica, biće sokova, biće piva i tako dalje... Drugo, to su sve potencijalni sponzori, mogu da daju određena sredstva klubovima i to može da pomeri granice - poručio je Dragoljub Zbiljić.

Ova odluka bi, kako se očekuje, oduševila navijače i mogla bi da poveća posetu stadionima, ali i da omogući klubovima značajne prihode od prodaje piva i sponzorstava sa pivarskim kompanijama, koje u evropskom fudbalu spadaju među najveće finansijske partnere klubova.

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Fudbal