Na pozorišnoj sceni Kulturnog centra Pančevo, koju su svojim prisustvom ulepšali dečaci i devojčice iz škole fudbala, prisutni gosti su kroz različite video-priloge mogli da dobiju uvid u realizovane marketinške i PR aktivnosti kluba, sportske uspehe, kao i u sam kalendar za predstojeću godinu.

FK Železničar Pančevo

I zaista, od dolaska Biljane Obradović u redove pančevačkog superligaša, promenjena je celokupna slika javnosti o klubu. Društveno važni događaji i inovacije u korak sa najvećim evropskim klubovima, samo su neki od delova slagalice koja krasi jednu, do skora "nevidljivu", ali toplu priču Železničara iz Pančeva. 

Energija i zajedništvo, koje krase igrače na terenu, bili su glavna vodilja u kreiranju kalendara za narednu godinu.

- Kada sam u junu ove godine preuzela sektor marketinga i komunikacija FK Železničar, moja želja bila je da klub podignem na najviši nivo kroz sinergiju digitalnog marketinga i PR-a, što smo i uspeli za ovih šest meseci. Od otvaranja klupske prodavnice i uvođenja maskote, preko društveno odgovornih akcija i podizanja Omladinske škole i infrastrukture kluba, Železničar je po svim parametrima među top 3 u Superligi Srbije, ne samo po statistikama, već i po mišljenju kolega iz medija. 

Profesionalizam, brzina, pravovremene informacije i dostupnost sadržaja na svim platformama u realnom vremenu nešto su čime se može pohvaliti mali broj klubova u Super ligi“, kaže Obradovićeva.

- Kao kruna prvih šest meseci svakako je i izrada kalendara, sa idejom da se prikažu muškost, sportski duh i snaga – sve ono što bi trebalo da krasi fudbal. Nadam se da će u pobedama Železničara, ali i u samom kalendaru, uživati sve generacije ljubitelja fudbala i Pančevaca.

Govoreći o planovima za budućnost, istakla je:

- Ima mnogo prostora za napredak, ali sve radimo u dogovoru sa članovima Upravnog odbora kluba, prateći rezultate na terenu. Ispred nas je petogodišnji plan, ka kojem koračamo stabilno i sa jasnom strategijom. Zahvaljujem se mom timu koji je uz mene ovih šest meseci predano i vredno radio, a tako nastavljamo i dalje - naglašava Obradovićeva.

Na promociji kalendara, uz soul verziju pesme "Jutro je", nezvanične himne kluba, prisutnima su se obratili: Zoran Naunković, predsednik kluba, Bojan Šaranov, sportski direktor, i kapiten crno-belih Zoran Popović.

Zoran Naunković, predsednik FK Železničar, izjavio je:

- Godina za nama je svakako najuspešnija u 78 godina dugoj istoriji našeg kluba. Osvajanje 10. mesta u sezoni 2024/2025 predstavlja najbolji plasman FK Železničar u srpskom fudbalu. Od kada sam se pre 15 godina zaljubio u Želju, svaka naredna godina bila je uspešnija od prethodne, što znači da u ovoj sezoni očekujemo da ostvarimo prvi cilj, a to je plasman u plej-of, čime bi se taj trend nastavio. Glavni cilj kluba, ne samo za ovu sezonu, jeste da bude stabilan superligaš — ne samo po rezultatima, već i finansijski. Smatram da smo na dobrom putu. Ovom prilikom zahvaljujem Gradu Pančevu i gradonačelniku Aleksandru Stevanoviću na podršci, koju smo opravdali rezultatima, a pre svega zahvaljujući dobrom radu našeg sportskog sektora na čelu sa sportskim direktorom Bojanom Šaranovim - naveo je Naunković. 

FK Železničar Pančevo

Sportski direktor Bojan Šaranov prisutnima se obratio putem video-poruke.

- Poštovane zvanice, uvaženi članovi Upravnog odbora, igrači i predstavnici medija, žao mi je što nisam mogao da vam se uživo obratim sa scene i budem sa vama na promociji kalendara za 2026. godinu. Baš kao što govorimo o sportskim uspesima, paralelno sa njima ponosni smo i na medijsku i marketinšku vidljivost koju klub ima u poslednjih šest meseci. Ona nam je pomogla da, pored talenta i predanog rada, naši fudbaleri, uz dobre rezultate, budu predstavljeni i u inostranstvu - rekao je Šaranov. 

Kapitenu Železničara i golmanu plavo-belih, koji već tri meseca nije savladan u Pančevu, pripala je čast da se obrati u ime ekipe i govori o dosadašnjim uspesima kluba i viziji za budućnost.

- Kao kapiten mogu da kažem da sam ponosan na ove momke. U klubu sam godinu i po dana i za to vreme se ekipa dosta promenila, ali oni koji su tu još od prošle godine značajno su sazreli, postali bolji i odgovorniji. Momci su počeli da rastu zajedno sa klubom. Najbitnije je da je sve usklađeno. Prošle godine je nedostajala medijska prepoznatljivost Železničara, što su ljudi iz kluba prepoznali, i mislim da smo od leta 2025. godine porasli na tri fronta – klub, igrači i marketinški deo - zaključio je Popović.

BONUS VIDEO

 

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Fudbal